Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2012 08:40 - Робот
Автор: cefules Категория: Изкуство   
Прочетен: 3161 Коментари: 7 Гласове:
29

Последна промяна: 24.07.2012 08:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Има един час в денонощието когато изключвам системата си. Тогава не съществувам. Защитна реакция е срещу износване, иначе не може да се обясни, а всичко в мен е рационално и предвидено. Всяко мое движение има своята функция. Усмивката ми създава настроение или демонстрира надменност когато е нужно. Очите ми премигват за да приличат на човешките. Ръцете имат определен набор от движения. Изключително богат е, но много от движенията са забранени. Тях не мога да изпълня. Мога да шофирам осемнадесет часа без да съм нарушил нито едно правило. Да сменям стотици хиляди словесни стилистични техники, за да ме почувства по-близък потребителя на който предлагам стоката. Мога да чета по очи и вежди. По устните когато не се движат и не произнасят думи. Мога да чета по мирис и сборът от енергии които излъчва едно тяло. Да променям тактиката си за да убедя, че покупката е необходимост дори когато тя не...


Целият материал



Гласувай:
29



Следващ постинг

1. imbe - Браво
24.07.2012 08:48
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Стефане! Хубав разказ, благодаря ти.
24.07.2012 09:22
"Никога не съм бил дете.

Мога да говоря басово и дрезгаво, мога да преминавам в тенор и фалцет. Да откривам най-близкият до душата на купувача глас и да го използвам. Например гласа на отдавна покойният дядо или глас на най-симпатичният герой от отдавна излъчен детски сериал. Пробуждам неспособният да бъде недоверчив, послушното дете, невинното същество, компресираната в съзнанието по-щастлива личност, която вярва в добрият вълшебник който му обещава чудеса. Имало е случаи когато трябва да използвам по тридесет гласа докато достигна най-подходящият при разговор

Вероятно съм работил на нея по двадесет и четири часа, но и тук имам програмирани спомени в които съм се връщал като човек в дом в който ме е чакала съпруга. Мила, обичлива и глупава. Повяхваща преждевременно, обичаща да мърмори, но и сладко да се глези като дете

Мога да различа истинските спомени от програмираните. В истинските имаше сила, енергия и нямаше нищо човешко. Спомням си и мига в който в мен настъпи самоидентификацията. Стори ми се, че изведнъж ставам много малък, а след туй огромен..."

Хубаво би било повече хора тук да прочетат този твой текст. Особено за "моментът на самоидентификация"... Поздрави!
цитирай
3. cefules - Има периоди, в които макар да дишаме ...
24.07.2012 09:30
Има периоди, в които макар да дишаме не точно живеем, действат механизмите ни, по-точни са от нас, оптимални са, но нещо истинско и наше е в летаргия в тях. При всеки се случва, но при някои хора е цял живот.
Сега се сещам за една много хубава книга на Веркор: "Хора или животни". Ще ми се да напиша нещо подобно, но въпроса да е "Хора или роботи". Всъщност сега започвам да се сещам какъв ще бъде и сюжета.
цитирай
4. captain - ;)
24.07.2012 10:48
Интересна идея.
цитирай
5. cefules - Интересна идея. Имало е случаи да се ...
24.07.2012 11:28
captain написа:
Интересна идея.


Имало е случаи да се чувствам точно като героя си:)
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 3. cefules
24.07.2012 21:11
cefules написа:
Има периоди, в които макар да дишаме не точно живеем, действат механизмите ни, по-точни са от нас, оптимални са, но нещо истинско и наше е в летаргия в тях. При всеки се случва, но при някои хора е цял живот.
Сега се сещам за една много хубава книга на Веркор: "Хора или животни". Ще ми се да напиша нещо подобно, но въпроса да е "Хора или роботи". Всъщност сега започвам да се сещам какъв ще бъде и сюжета.

Харесва ми идеята. Трудна тема. Но е хубаво някой най-накрая да каже цялата истина. Защо не ти? Ти можеш. Познаваш прекрасно и третата литература - онази, "роболитературата";) Успех! Вярваме в теб!:)
цитирай
7. hel - Хе-хе! Много точно си го описал. ...
25.07.2012 00:30
Хе-хе! Много точно си го описал. Такива са повечето хора - подчинени на програмите си! Има техники за препрограмиране - да стенем щастливи... Ама нали пак си е програма. Учат ни как да достигнем до себе си, но какво ли е това СЕБЕ СИ! Може би пак програма. :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefules
Категория: Изкуство
Прочетен: 496067
Постинги: 237
Коментари: 596
Гласове: 7916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930