Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2012 10:14 - И не я познавам
Автор: cefules Категория: Изкуство   
Прочетен: 2507 Коментари: 4 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Трябваше да отида някъде. Другаде, по-далеч. Не тук където съм. Не тук. Тя е прекрасна, но случайно се срещнахме. Винаги е прекрасна случайността. Не беше предвидено, забравих дори какво предвиждах преди дни. Някъде другаде бях тръгнал, към нещо друго. 

Сбърках ли автобусите като се качих в правилният? 


Там се заговорихме. Мислех за друго, после за нея. Забравих, май не е трябвало да помня, какво ме вълнуваше преди нея. Какво ме желаеше и изискваше. Тя е толкова одухотворена, а усмивката й е порочна, „думите й се леят като дървено масло”, а движенията й са поезия. Не пита откъде се взех, ни имам ли друга, ни за мечти, ни за интереси. Чете ме, усещам я. Знае достатъчно за мен, за да не иска да научи повече. Повече знае отколкото има да се научи. Разгръща ме, чете ме. 

image imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage   целият разказ



Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - cefules
02.08.2012 13:11

Когато човек пътува или е отишъл примерно на почивка някъде, може да се запознае с хора, които никога вече няма да види, но винаги ще помни. Аз имам такива спомени - още от детството ми.

цитирай
2. cefules - Когато човек пътува или е отишъл ...
02.08.2012 13:22
tutankhamon661 написа:

Когато човек пътува или е отишъл примерно на почивка някъде, може да се запознае с хора, които никога вече няма да види, но винаги ще помни. Аз имам такива спомени - още от детството ми.



Десетки са и моите. Също от най-ранна възраст. И това навярно е една от причините да обичам толкова много да пътувам. А когато наистина няма как да пътувам физически да не спира да пътува мисълта ми. Да ме връща назад, тогава когато съм ги срещал, да разиграва различни сценарии, как би протекъл живота, ако нещо тогава се беше случило по-различно и така да се експонира върху настоящи мои пътувания. Или най-малко да ме кара да пиша.
цитирай
3. troia - Здравей,
02.08.2012 19:13
беше ми интересно и както винаги с неочакван край. От човека по-скрито няма.Поздрави!
цитирай
4. cefules - беше ми интересно и както винаги с ...
02.08.2012 21:47
troia написа:
беше ми интересно и както винаги с неочакван край. От човека по-скрито няма.Поздрави!


...а идеалите ни се превръщат в матрица през която възприемаме реалността. Едно влюбване и ето как цялото битие заприличва на обекта, дори когато сме забравили чертите му...

Благодаря ти, благодаря ти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefules
Категория: Изкуство
Прочетен: 496386
Постинги: 237
Коментари: 596
Гласове: 7922
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930