Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2012 11:39 - Плъховете
Автор: cefules Категория: Изкуство   
Прочетен: 1989 Коментари: 6 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Бях пиян седемнадесет дни, но плъховете ми бяха истински. Имах си ги в излишък. Храних си ги понякога за да ми пазят къщата докато разгонен бродих навън.Не, че имаше какво да се открадне, но мразих чужда миризма и чужди презервативи, а веднъж бях намерил. Но най- омерзен и омърсен се почувствах когато в моя плейър намерих чужд диск и то с музика, от тази дето се чува по всички кръчми, докато текнат сополи от ушите на феновете й и й мине модата. Почувствах се все едно жена ми, ако имах такава, ми е сложила рога с мургав каруцар.  Напоследък никаква музика не слушах. Плъховете ми бяха изгризали кабелите, а и да не бяха щяха да ми изключат тока. Не бях го плащал, аз само пиех. 
Имам поръчка за дърворезба. Трябва да направя в реален човешки ръст някой античен плейбой: Аполон, Аякс, Ахил, пълна свобода, по мой избор. 

image imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage   цялата публикация »



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - cefules
23.08.2012 15:07

Добър постинг.

цитирай
2. cefules - Добър постинг. Благодаря ти. ...
23.08.2012 15:16
tutankhamon661 написа:

Добър постинг.




Благодаря ти. Един от най-скъпите ми разкази е. Имам си и лична причина да ми е такъв, макар в сюжета съм успял да я превъзмогна.
цитирай
3. melina26 - Заглавието
23.08.2012 17:15
малко стряска. Cамо мъничко.
цитирай
4. sestra - Съвършен разказ :)))
23.08.2012 17:18
и се забавлявах ... :)
цитирай
5. cefules - малко стряска. Cамо мъничко. Сега ...
23.08.2012 17:38
melina26 написа:
малко стряска. Cамо мъничко.



Сега ми е много гордо да го кажа, че и сам на себе си да го призная, но когато писах разказа, положението ми изглеждаше по-безнадеждно, отколкото на героя ми. Спомням си и как го писах, все едно вчера е станало, а минаха вече повече от шест години. На тетрадка върху крака ми, аз седнал на един бордюр. Срещу щанги - залата в Асеновград, зад нея е и градския басейн, но тогава не му беше сезона и беше празен. Рано сутринта. В квартирата, в която живеехме с майка и брат ми, не ставаше. Една стая, приземна. Не, че толкова ми вдигаха шум, колкото ми беше тъжно да ги гледам, че наистина през много тежко преживяване преминавахме. И изобщо би било страшна мизерия, ако й бях позволил да ме изпълни. Писал съм разказ, вместо да си позволя да потъна като героя си. И тъй съм се освободил и отчаянието му и съм намерил спасението си...До по-добри времена, които - живо доказателство съм - все някой ден идват. :-)
цитирай
6. cefules - и се забавлявах. . . :) Много, ...
23.08.2012 17:39
sestra написа:
и се забавлявах ... :)



Много, много усмивки...Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefules
Категория: Изкуство
Прочетен: 495471
Постинги: 236
Коментари: 596
Гласове: 7901
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930