Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2013 14:48 - Лимузината
Автор: cefules Категория: Изкуство   
Прочетен: 753 Коментари: 0 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Цял живот мечтаех да се кача на толкова разкошна лимузина, че с нея да преминавам покрай хората. Без да ми трепва сърцето за смехотворните им болежки. Без дори да ми е смешно. Сляп и глух да съм за тревогите и хленченето на тълпата, да съм откъснат от нея, тя да мисли и говори за мен, на мен да ми е безразлична. Да изглеждам добър, а да съм над жалките й претенции за добро и зло. Да съм в скъп костюм и да ми е все едно как се чувстват, как подсмърчат, къде ги сърби и на кой край потичат сополите им. Вече съм достатъчно високо за да знам, че няма да падна. Независим от дребнавите изисквания на височайши хора и възвисените приказки на дребни хорица. Шофьорът си мълчи и си знае работата. Може би ми завижда или си мисли, че някой ден твърде е възможно да се вози на същата лимузина, но шофьор да й бъде друг. Личи си, че е добро момче. Иска ми се да му кажа, че с труд и усилия не всичко се постига, но някой ден мечтите се сбъдват за тези които знаят за какво да мечтаят. 
Ето например, аз, знаех...

Целият разказ



Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefules
Категория: Изкуство
Прочетен: 494232
Постинги: 234
Коментари: 596
Гласове: 7858
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930