Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2013 18:09 - "Стрина" - книга за познатите ни тролове, премиерата й в Плевен
Автор: cefules Категория: Изкуство   
Прочетен: 4757 Коментари: 6 Гласове:
45

Последна промяна: 17.05.2013 18:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Снощи бях на премиерата на "Стрина", а това ще е книга, която някой ден ще се изучава в българските училища, ако изобщо има дотогава български училища. Оптимист съм в това отношение и причината за оптимизма ми е, че има автори като Северина Самоковлийска и книги като нейните: "Скрити белези" и представената снощи в Плевен: "Стрина". 

image

 "Стрина" е смях до сълзи и през сълзи, смях от сърце. Книга за хейтъри и критикари, книга за българската култура и всички агресивни смешковци с високи претенции. Котаракът на корицата се казва Лев, вие да не си помислихте нещо друго:-) 

image

Авторката на "Стрина" Северина Самоковлийска и Гери Йо, която я представи, големи свежарки са.

image

Бива си я във въпросите Гери, но като попита Северина: "какво има против вампирската литература", понеже и самата Гери пише за вампири, настръхна като непознато същество от хорър - фентъзи. Въпросът беше във връзка с едно от споменаванията на вампирска литература в "Стрина", оказа се, че Северина харесва шедьоврите в жанра и няма нищо против него, напротив.

image

Не само талант, но и очарование. Заслужава си да е весела, след като разсмя със "Стрина" до сълзи читателите си.

image

С най-малкия си читател за вчера.

image

Възползвах се от момента, че да си взема автограф и на "Скрити белези". image

В разговор с читателите си.

image

красавиците и вампира, когато едната стане известен в цял свят автор на фентъзи, а другата влезе в учебниците, дори напълно да съм се провалил, останал само блогъра яден от "стрини" и други троли, тази снимка ще ме кара да се чувствам горд.
   



Гласувай:
45



1. анонимен - Поздрави, Стеф!
17.05.2013 18:58
Виждам, че сте изкарали супер:)
цитирай
2. cefules - Наистина. Напълни ми душата и беше ...
17.05.2013 19:03
Наистина. Напълни ми душата и беше много, много весело. Книгата й е разкош, а и първата е невероятна, макар и толкова различна.
цитирай
3. defender - Виждам, че сте изкарали супер:)...
17.05.2013 21:48
angpiskova написа:
Виждам, че сте изкарали супер:)

Присъединявам се към поздрава :)
цитирай
4. stoineff - Троловете не може да са критици
18.05.2013 09:44
Един критик се подписва с името си, което тежи ...
цитирай
5. анонимен - Един критик се подписва с името си, ...
18.05.2013 15:54
stoineff написа:
Един критик се подписва с името си, което тежи ...

Напълно съм съгласна. Между плюене и критика има съществена разлика. Първото предполага първосигнална система и нищо повече.
цитирай
6. defender - И аз не понасям тролове!
18.05.2013 16:39
stoineff написа:
Троловете не може да са критици. Един критик се подписва с името си, което тежи ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefules
Категория: Изкуство
Прочетен: 496320
Постинги: 237
Коментари: 596
Гласове: 7919
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930