Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2013 18:54 - Поздрави за sparotok и kass
Автор: cefules Категория: Изкуство   
Прочетен: 2834 Коментари: 12 Гласове:
58


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Много ми хареса постинга на kass Лудост.
В този смисъл предпочитам да съм луд и за щастие, май съм;-) 
А така и отговорих:


sparotok е човек, който не се бои да мисли оригинално.  В България това е рядкост и дори да е само заради това, той е изключителна ценност, каквато някои хейтъри от тези, които му се нахръврлят, не могат да бъдат.    И за да не ми се обиди някой, който съм нямал предвид, като съм споменал хейтърите, този път ще кажа и конкретните хора за които говоря: Тройният, Рустам, Джойси.    sparotok притежава дарбата да мисли извън догмите. Да търси и да открива.    Има и нещо друго, той е надарен с рядка харизма: презвиква интерес. И убеден съм, че през времето в което е публикувал в блог.бг. е запалил поне сто човека и са се заинтересували от българска история. Между тях има и такива, които в последствие може да са подложили на ревизия тезите му, дори да са отхвърлили някои от тях, но за да стигнат до там, получили са вдъхновението именно от него. Има и други, които са се запитали: "това, което са ме учили вярно ли е", дали са открили отговорите или не, при него или другаде, не се наемам сега да коментирам, но при всички случаи и душата, и разума им са различни, по-богати са.    Защо е обект на толкова нападки? Не се съмнявам, че има и несъгласни с него, такива, които историята ги вълнува. Занимаващите се с наука, понякога са емоционални. Все пак те търсят истината. Залогът е прекалено голям. Но нападките срещу  sparotok не са само от такива, ако бяха само от такива щеше да е нормално. Дори, може би, полезно.    Лошото е, че повечето нападки, по-сериозните /истински гадните/ идват от един друг контингент.  sparotok е популярен, а самата популярност дразни такива. И независимо дали пише за история или пишеше за космос, за изкуство, за философия, за живота като за живот, пак щеше да бъде мразен от същите. 
Лесно може да се провери. Кои превръщат в смъртен враг, всеки, който с постингите си и интересите си спечели малко повече обич. Всъщност, всичко си казала и то доста добре. Поздрави. 


 



Гласувай:
58



Следващ постинг
Предишен постинг

1. verona - Поздрави и за теб :)
08.01.2013 19:14
Поздрави и за теб :)
цитирай
2. анонимен - Привет, Стеф,
08.01.2013 19:27
вече влязох при Касс, за да подкрепя изцяло коментара ти, правя го и тук.
Категорията хора, които визираш, нямат почти никакъв талант, да не кажа направо никакъв. И затова много остро ги боде всеки по-ярък човек - защото им напомня колко жалки и нищожни са те самите всъщност.
Единственият им начин да пробият и тук, и в живота, е за чужда сметка. И се катерят именно така - на гърба на можещия. И на твоя в това число.
цитирай
3. sparotok - !
08.01.2013 19:43
Стефо, благодаря ти за добрите думи!

Скоро цялата трагикомедия ще свърши. След престана да публикувам някои хорица ще се успокоят.

Аз постигнах целта си - вече има дискусия относно сивите петна в официалната историография. За бройката на хората започнали сами изследвания си поразително прав, окол стотина души започнаха свои проучвания. Някои се съгласиха с мен, други се умълчаха...Е, всеки има право да държи на своето...

Поздрави!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Привет, Стефане!
08.01.2013 21:27
Преди два дни случайно ми попадна това -

http://letopisec.blog.bg/history/2012/12/15/pavel-pavlov-serafimov-dizainer-ot-gr-leuvarden-holandiia.1031561


Хайде, прочети го внимателно и ми кажи, какво мислиш за някои изказвания там и за някои човечета там. И докато се чудех, защо Любомир - vmir - и Савата - kamosutrov - не само не ме махнаха от любими блогове, но и едно гузно замълчаха, (като попитах, примерно Любо, защо бе, джанъм?), то буквално се потресох от отвращение, когато прочетох, това, което ти давам да прочетеш. Особено някои от коментарите на хора, които искрено наричах мои приятели. Чертата! Мислих да подмина това, но - няма. След като ти влизаш в тази дискусия - с теб съм. Стоя зад всяка твоя дума. И друго - Благодаря ти за това!
цитирай
5. tutankhamon661 - cefules
08.01.2013 22:36

Идвам да се присъединя към поздрава ... !

цитирай
6. zesdefona - Не влизам много често и не се отличавам с блогерска активност
09.01.2013 00:40
Но тези двама забелязвам, че се радват на голямо уважение. Поне така ми се струва. Свястни изглеждат. Вероятно за това ги поздравяваш. Хубаво е да стават такива неща.
цитирай
7. kamosutrov - Що да те махам от "любими"? Не съм такъв човек. :-))))
09.01.2013 10:19
malchaniaotnadejda7 написа:
Преди два дни случайно ми попадна това -

http://letopisec.blog.bg/history/2012/12/15/pavel-pavlov-serafimov-dizainer-ot-gr-leuvarden-holandiia.1031561


Хайде, прочети го внимателно и ми кажи, какво мислиш за някои изказвания там и за някои човечета там. И докато се чудех, защо Любомир - vmir - и Савата - kamosutrov - не само не ме махнаха от любими блогове, но и едно гузно замълчаха, (като попитах, примерно Любо, защо бе, джанъм?), то буквално се потресох от отвращение, когато прочетох, това, което ти давам да прочетеш. Особено някои от коментарите на хора, които искрено наричах мои приятели. Чертата! Мислих да подмина това, но - няма. След като ти влизаш в тази дискусия - с теб съм. Стоя зад всяка твоя дума. И друго - Благодаря ти за това!

Няма как да сме съгласни по всичко.
цитирай
8. kamosutrov - Привет, Стеф!
09.01.2013 10:21
Интересното е, че бягат от двубой с мене и то с техните оръжия, сарказма и иронията. Бре, д`ейба и храбреците... :-)))))))))))))
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - 7. kamosutrov - Що да те махам от "любими"? Не съм такъв човек. :-))))
09.01.2013 19:11
kamosutrov написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Преди два дни случайно ми попадна това -

http://letopisec.blog.bg/history/2012/12/15/pavel-pavlov-serafimov-dizainer-ot-gr-leuvarden-holandiia.1031561


Хайде, прочети го внимателно и ми кажи, какво мислиш за някои изказвания там и за някои човечета там. И докато се чудех, защо Любомир - vmir - и Савата - kamosutrov - не само не ме махнаха от любими блогове, но и едно гузно замълчаха, (като попитах, примерно Любо, защо бе, джанъм?), то буквално се потресох от отвращение, когато прочетох, това, което ти давам да прочетеш. Особено някои от коментарите на хора, които искрено наричах мои приятели. Чертата! Мислих да подмина това, но - няма. След като ти влизаш в тази дискусия - с теб съм. Стоя зад всяка твоя дума. И друго - Благодаря ти за това!

Няма как да сме съгласни по всичко.

Савчо, не нам! Аз не съм ти Куш. Бисери хрупай другаде, моето момче. Не се ври в диалог между мен и Стефан. Немой! Причам си со Стефан.Нали знаеш, че всяка изцепка - волна или неволна се заплаща. Рано или късно.;) Големи хора сме, порасли и всеки си носи последствията. Ай със здраве!
цитирай
10. cefules - Сава, Наде, знаете ли какво ми се ...
09.01.2013 19:31
Сава, Наде, знаете ли какво ми се иска? Възможно, най-скоро да се съберем пак в София. Да си чукнем наздравица, да се посмеем и да си поговорим, както си го можем, както е и било. Като онзи последен, засега, път:-) Нямам много приятели и съм щастлив, че имам такива като вас.
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - :)
10.01.2013 17:36
Стефане, ти, Или и Бобо сте и ще бъдете наши скъпи приятели за цял живот. И аз имам малко приятели - повечето си отидоха от този свят и се преселиха в един много по-добър - вярвам в това.
Вярвам и в нашето приятелство. А с компания на маса винаги може да бъде човек. Така всички са добри, там е лесно. На теб ли да казвам, дето толкова си се напатил. Но и аз като теб продължавам да вярвам в хората и в доброто, което носят. :) В крайна сметка то е повече. Просто не всеки може да ти е приятел и това не е толкова тъжно всъщност, защото ние сме много различни. Накратко - Благодаря на Бог, че срещнахме теб, Или и Бобо! :) Дано по-скоро се видим! Сърдечни поздрави от нашата дружина! :)
цитирай
12. demograph - Кои са Хейтърите ли? Проверих.
13.01.2013 17:06
Клонинги на двама нереализирали се писачи себемразци и една разгонена овца, която хейтърите наричат "дама"...! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefules
Категория: Изкуство
Прочетен: 496995
Постинги: 238
Коментари: 596
Гласове: 7935
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930