Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2013 13:05 - Конкурсът за фентъзи роман /резултатите/
Автор: cefules Категория: Изкуство   
Прочетен: 2202 Коментари: 11 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Резултатите са вече факт. Четете тук. 






Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Честито, електронен вариант
29.01.2013 15:14
е невероятен шанс повече хора да прочетат. Ти пишеш интересно и загадъчно. В редките случай в които имам време чета твоите разкази и ми харесват. Поздрави и успех!
цитирай
2. cefules - е невероятен шанс повече хора да ...
29.01.2013 17:51
makont написа:
е невероятен шанс повече хора да прочетат. Ти пишеш интересно и загадъчно. В редките случай в които имам време чета твоите разкази и ми харесват. Поздрави и успех!


Благодаря ти!
цитирай
3. sestra - Честито!
29.01.2013 17:54
Успехи и занапред.
цитирай
4. tutankhamon661 - cefules
29.01.2013 18:30

Браво!

цитирай
5. sparotok - !
30.01.2013 00:34
Стефо, сигурен съм, че “Ням свят” ще пожъне успех сред читателите!!!

Поздрави!
цитирай
6. culture - Това е чудесно!
30.01.2013 01:12
Първия в поредицата може би :)
цитирай
7. vidirin - Да спечелиш конкурс, не само по л...
30.01.2013 09:48
Да спечелиш конкурс, не само по литература, наистина е постижение.
Честито, да има още..!
цитирай
8. cefules - Стефо, сигурен съм, че “Ням свят” ще ...
30.01.2013 20:21
sparotok написа:
Стефо, сигурен съм, че “Ням свят” ще пожъне успех сред читателите!!!

Поздрави!


Ако знаеш само колко съм ти благодарен. С пъти по-дълго, отколкото съставих, а и осъществих сюжета се чудех какви имена ще имат героите ми при евентуален роман, в който действието е в един различен свят. Не ми се искаше да са най-експлоатираните англоезични имена. На български, по-бих заложил, но някак също не звучаха. Не може да се ограничи цяла световна реалност в територията ни. Древните и променените до наши дни са нещо друго, а и твоите постинги толкова разгръщаха въображението ми, че най-естествено ми зазвучаха онези, които тогава ти поисках. И като усетих имената, то всичко останало си дойде на мястото. Героите ми сякаш се бяха родили с тях. Главният се казва Абрубор. В последствие се среща с Венда и Херпалика. Ражда му се син Скорило...
Има и един страховит герой на име Далебор. Знаеш на кого дължа тези имена. Благодаря ти. Ще ми трябват още, понеже сагата продължава. В следващите части използвам вече най-различни имена, но винаги си има и тракийски.
Жив и здрав да си.
цитирай
9. cefules - Първия в поредицата може би :) ...
30.01.2013 20:23
culture написа:
Първия в поредицата може би :)



Да, неочаквано и за мен самия се разгърна доста голяма фентъзи сага. Всеки роман сам за себе си е завършен, но още по-голяма завършеност се получава в написаното досега, а има още за писане. Да се похваля, днес свърши още един. За това съм и в такова настроение:-)
цитирай
10. cefules - Да спечелиш конкурс, не само по л...
30.01.2013 20:25
vidirin написа:
Да спечелиш конкурс, не само по литература, наистина е постижение.
Честито, да има още..!



Благодаря ти. Има още, не знам кога и къде ще излязат, но ми се струват по-добри и от този.
цитирай
11. sparotok - талант
31.01.2013 00:49
cefules написа:
sparotok написа:
Стефо, сигурен съм, че “Ням свят” ще пожъне успех сред читателите!!!

Поздрави!


Ако знаеш само колко съм ти благодарен. С пъти по-дълго, отколкото съставих, а и осъществих сюжета се чудех какви имена ще имат героите ми при евентуален роман, в който действието е в един различен свят. Не ми се искаше да са най-експлоатираните англоезични имена. На български, по-бих заложил, но някак също не звучаха. Не може да се ограничи цяла световна реалност в територията ни. Древните и променените до наши дни са нещо друго, а и твоите постинги толкова разгръщаха въображението ми, че най-естествено ми зазвучаха онези, които тогава ти поисках. И като усетих имената, то всичко останало си дойде на мястото. Героите ми сякаш се бяха родили с тях. Главният се казва Абрубор. В последствие се среща с Венда и Херпалика. Ражда му се син Скорило...
Има и един страховит герой на име Далебор. Знаеш на кого дължа тези имена. Благодаря ти. Ще ми трябват още, понеже сагата продължава. В следващите части използвам вече най-различни имена, но винаги си има и тракийски.
Жив и здрав да си.


Стефо, пак ще се наложи да повторя - успеха си дължиш единствено и само на своя талант!!!

Имената са си имена, без сюжет, без динамика, без даване на душа те са нищо...Автора е този, който споява на глед маловажни неща в едно цяло и създава разказ...създава живот!

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefules
Категория: Изкуство
Прочетен: 496839
Постинги: 238
Коментари: 596
Гласове: 7935
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930